فرماندهان باید تمام همت خود را بر آمادگی رزمی کارکنان معطوف کنند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 28 مهر 1393
بازدید : 109
نویسنده : رامین رها

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فرماندهان باید تمام همت خود را در راستای آمادگی رزمی کارکنان تحت امر معطوف کرده تا هر نوع تهدیدی خنثی شود.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در چهاردهمین گردهمایی فرماندهان یکان‌های عمده، گردان‌ها و گروهان‌های نیروی زمینی، به تهدیدهای اخیر منطقه اشاره و اظهار داشت: فرماندهان باید با تمام قوا و هوشیاری در راستای خنثی‌سازی هر نوع تهدیدی انجام وظیفه کنند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: امروز ارتش ایران با سرافرازی در منطقه و جهان می‌درخشد و با داشتن سربازان ولایت‌مدار، از آمادگی رزمی بالایی برخوردار بوده و آماده هر نوع فداکاری است و با وجود این روحیه بود که در دوران دفاع مقدس علی‌رغم حمایت‌های غرب از رژیم بعثی عراق و تحمیل هزینه‌های سنگین به ایران، در نهایت، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز نبرد حق علیه باطل شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گردان را یک مجموعه مهم در ارتش خواند و گفت: فرماندهان باید تلاش‌های خود را منوط به ماموریت‌های محوله کنند و از درگیر شدن به کارهای حاشیه‌ای خودداری کرده و تمام همت خود را در زمینه بالا بردن آمادگی رزمی کارکنان تحت امر خود معطوف کنند




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک کلاغ چهل کلاغ و آدرس kalagh khabarchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 1076
بازدید کل : 62952
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com